Rejestry i archiwa

    Rejestry i archiwa

    Rejestry i archiwa

    Wykaz rejestrów prowadzonych w Urzędzie:

    1. Rejestr podatników i płatników

    2. Rejestr wydanych zaświadczeń

    3. Rejestr skarg i wniosków -ze względu na fakt, iż zawiera dane osobowe skarżących i wnioskodawców – nie podlega udostępnieniu.


    Zasady prowadzenia przez Urząd rejestrów ewidencji i archiwum regulują następujące przepisy:

    • ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa ( t.j. Dz. U. Nr z 2017r., poz. 201 ze zm. ),
    • ustawa z dnia 13 października 1995 r. o zasadach ewidencji i identyfikacji podatników i płatników (t.j. Dz. U. z 2016r., poz. 476 ze zm.),
    • rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 29 grudnia 2015 r. w sprawie zaświadczeń wydawanych przez organy podatkowe (Dz.U. z 2015r., poz.2355 ze zm.),
    • zarządzenie  Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 28  lutego 2017r. w sprawie wprowadzenia jednolitego rzeczowego wykazu akt w izbach administracji skarbowej, urzędach skarbowych i urzędach celno skarbowych,
    • zarządzenie  Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 28  lutego 2017r. w sprawie wprowadzenia instrukcji kancelaryjnej izb administracji skarbowej, urzędów skarbowych i urzędów celno-skarbowych oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwum zakładowego izb administracji skarbowej,
    • regulamin organizacyjny Urzędu.
    bip

    Informacje o publikacji dokumentu

     
    Data utworzenia: 05.11.2014 Data publikacji: 05.11.2014 08:15 Data ostatniej modyfikacji: 03.11.2017 14:34
    Autor: Naczelnik Drugiego Urzędu Skarbowego w Zielonej Górze Osoba publikująca: Karol Widła Osoba modyfikująca: Izabela Dobija-Larweczka
    Rejestr zmian