Referent do spraw egzekucji administracyjnej - na zastępstwo - Ogłoszenie numer 30365


19.07.2018 16:44

Źródło: Izba Administracji Skarbowej w Zielonej Górze

Status: Zakończony

Typ pracy: Służba cywilna

Informacje szczegółowe


Numer: Ogłoszenie numer 30365
Tytuł: Referent do spraw egzekucji administracyjnej - na zastępstwo - Ogłoszenie numer 30365
Data publikacji: 19.07.2018 16:44
Termin składania ofert: 25.07.2018 11:59

Opis

Izba Administracji Skarbowej w Zielonej Górze
Dyrektor
poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
referenta
do spraw egzekucji administracyjnej
w Dziale Egzekucji Administracyjnej
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu:
Izba Administracji Skarbowej
ul. Generała Władysława Sikorskiego 2
65-454 Zielona Góra
Miejsce wykonywania pracy:
Drugi Urząd Skarbowy w Zielonej Górze
ul. Pieniężnego 24
65-054 Zielona Góra
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
• Poszukuje majątku oraz wykonuje czynności egzekucyjne związane ze stosowaniem i realizacją środków egzekucyjnych, za wyjątkiem egzekucji z nieruchomości i egzekucji z pieniędzy;
• Rozlicza środki z rachunku sum depozytowych;
• Ewidencjonuje wszystkie czynności i zdarzenia dotyczące prowadzonych postępowań egzekucyjnych i  zabezpieczających w aplikacji EGAPOLTAX;
• Realizuje zadania w zakresie zbiegu egzekucji;
• Przygotowuje projekty postanowień i innych pism organu egzekucyjnego w toku postępowania egzekucyjnego i zabezpieczającego;
• Obsługuje wnioski państw członkowskich i trzecich w celu uzyskania informacji o zobowiązanym oraz  wyegzekwowaniu należności;
• Zabezpiecza tytuły wykonawcze i dokumentację wytworzoną w prowadzonych sprawach przed zniszczeniem oraz przygotowuje dokumenty zgodnie z przyjętą w urzędzie procedurą do przekazania archiwum zakładowemu w urzędzie procedurą do przekazania archiwum zakładowemu;
• Przygotowuje dane o wynikach pracy na własnym stanowisku w celach sprawozdawczych.
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
wykonywanie czynności typowej pracy biurowej za pomocą komputerów oraz urządzeń biurowych, zagrożenie korupcją
Wymagania niezbędne:
• wykształcenie: średnie
• pozostałe wymagania niezbędne:
• znajomość kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w  administracji;
• umiejętność obsługi komputera i programów użytkowych (edytory tekstu, arkusze kalkulacyjne);
• umiejętność interpretacji przepisów prawa i stosowania prawa w praktyce;
• umiejętność pracy w zespole oraz dobrej organizacji pracy;
• doświadczenie powyżej 0,5 roku w administracji lub pracy biurowej;

Wymagania dodatkowe:
• oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
• wykształcenie wyższe ekonomiczne, prawnicze lub administracyjne,
• prawo jazdy kat. B – oświadczenie o posiadaniu prawa jazdy kat. B,
• znajomość przepisów ordynacji podatkowej;
• umiejętność dokonywania analizy dostępnych informacji i podejmowania na ich podstawie decyzji;
• umiejętność jasnego, precyzyjnego i zwięzłego przekazywania informacji;
• wnikliwość i rzetelność;
• dokładność i systematyczność;
• umiejętność planowania;
• umiejętność obsługi programu komputerowego POLTAX oraz aplikacji okołopoltaxowych, a także aplikacji dedykowanych w pracy urzędu skarbowego, tj. Ognivo, e-Orus, CZM, SZD.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
• życiorys i list motywacyjny
• oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
• oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
• kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
• kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
• kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,
Termin składania dokumentów:
25.07.2018r.
Miejsce składania dokumentów:
Izba Administracji Skarbowej
ul. Generała Władysława Sikorskiego 2
65-454 Zielona Góra
Dane osobowe-klauzula informacyjna
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i  Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z  przetwarzaniem danych o-sobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz  uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w  naborze.
• Administrator danych i kontakt do niego: Administratorem danych osobowych jest Dyrektor Izby Admi-nistracji Skarbowej w Zielonej Górze z siedzibą przy ul.  Sikorskiego 2, 65-454  Zielona Góra (nr tel. 68 456 07 00, adres e-mail: is@lu.mofnet.gov.pl.
• Kontakt do inspektora ochrony danych: nr. tel: 660557158, adres e-mail: IOD.ZielonaGora@mf.gov.pl
• Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
• Informacje o odbiorcach danych: Izba Administracji Skarbowej w Zielonej Górze ul.  Sikorskiego 2, 65-454 Zielona Góra
• Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na  stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stano-wiska)
• Uprawnienia:
 -prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ogra-niczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
 -prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
• Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z  dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
• Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
Inne informacje:
W ofercie należy podać dane kontaktowe, adres do korespondencji, adres e-mail, nr telefonu. Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne .Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Kandydaci zakwalifikowani, którzy spełnią wymagania formalne zostaną powiadomieni o terminie testu e-mailem lub telefonicznie. Wszystkie oświadczenia powinny zawierać odpowiednią treść, datę oraz własnoręczny i czytelny podpis (wzory oświadczeń, które kandydaci mogą wykorzystać zamieszczone są na stronie BIP Izby www.lubuskie.kas.gov.pl w zakładce „Ogłoszenia o pracy"). List motywacyjny powinien być czytelnie i  własnoręcznie podpisany. Oferty dostarczone po terminie (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane. Po upływie 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z kandydatem wyłonionym podczas naboru, oferty nie spełniające wymagań formalnych oraz wszystkie pozostałe oferty, z wyjątkiem oferty wybranego kandydata zostaną komisyjnie zniszczone. Testy rekrutacyjne oraz rozmowy kwalifikacyjne odbędą się w siedzibie Izby Administracji Skarbowej w Zielonej Górze.  Kandydat wybrany na dane stanowisko pracy, przed podjęciem  zatrudnienie w Izbie Administracji Skarbowej w Zielonej Górze będzie obowiązany do złożenia oświadczenia wynikającego z art. 144 ustawy z dnia 16 listopada 2016r. o Krajowej Administracji Skarbowej ( dotyczy osób urodzonych przed dniem 1  sierpnia 1972r.). Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 660 557 169.

Oświadczenie kandydata (plik odt 12Kb)

Oświadczenia wynikające z art. 144 ustawy o KAS (plik pdf 350Kb)

Informacje o publikacji dokumentu bip


Data utworzenia: 19.07.2018

Autor: Dorota Jaworska (Dział Kadr)

Data publikacji: 19.07.2018 16:44

Osoba publikująca: Edyta Grochowska

Data ostatniej modyfikacji: 17.10.2018 08:11

Osoba modyfikująca: Edyta Grochowska

Rejestr zmian