«Powrót

Informacja w sprawie deklaracji AKC-U

Informacja w sprawie deklaracji AKC-U

Informacja w sprawie deklaracji AKC-U

Z dniem 1 marca 2017 r. weszła w życie ustawa z dnia 16 listopada 2016 r. o Krajowej Administracji Skarbowej (t.j. Dz.U. z 2016 r. poz. 1947 ze zm.) wprowadzona art. 1 ustawy z dnia 16 listopada 2016 r. Przepisy wprowadzające ustawę o Krajowej Administracji Skarbowej (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 1948 ze zm.). Na mocy przepisu art. 159 ustawy Przepisy wprowadzające ustawę o Krajowej Administracji Skarbowej – ustawa z dnia 27 sierpnia 2009 r. o Służbie Celnej (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 1799) utraciła moc a organ podatkowy – naczelnik urzędu celnego (art. 160 ust. 1 pkt 6 tej ustawy) został zniesiony. Kompetencje naczelników urzędów celnych zostały przekazane właściwym naczelnikom urzędów skarbowych oraz naczelnikom urzędów celno-skarbowych.

W związku z powyższym Naczelnik Urzędu Skarbowego w Gorzowie Wielkopolskim informuje, iż od dnia 01.09.2017r. deklaracje uproszczone nabycia wewnątrzwspólnotowego AKC-U w formie papierowej należy składać pod adresem:
Urząd Skarbowy w Gorzowie Wielkopolskim
ul. Jagiellończyka 10
66-400 Gorzów Wielkopolski

Ponadto istnieje możliwość złożenia ww. deklaracji w formie elektronicznej poprzez stronę internetową puesc.gov.pl, gdzie zamieszczona jest również

bip

Informacje o publikacji dokumentu

 
Data utworzenia: 08.08.2017 Data publikacji: 08.08.2017 10:32 Data ostatniej modyfikacji: 08.08.2017 11:15
Autor: Urząd Skarbowy w Gorzowie Wlkp. Osoba publikująca: Izabela Dobija-Larweczka Osoba modyfikująca: Izabela Dobija-Larweczka
Rejestr zmian