«Powrót

W kontakcie z Drugim Urzędem Skarbowym w Zielonej Górze korzystaj z elektronicznych form obsługi Klienta

W kontakcie z Drugim Urzędem Skarbowym w Zielonej Górze korzystaj z elektronicznych form obsługi Klienta

W kontakcie z Drugim Urzędem Skarbowym w Zielonej Górze korzystaj z elektronicznych form obsługi Klienta

Informacja mówiąca, że od 14 września podatnicy będą w urzędach skarbowych obsługiwani przez 5 dni w tygodniu

Pierwszy Urząd Skarbowy w Zielonej Górze walczy z koronawirusem

  • W zielonogórskim urzędzie skarbowym stwierdzono zakażenia wirusem Covid-19
  • Naczelnicy Urzędów Skarbowych podjęli stosowne działania by zabezpieczyć pracowników i klientów

Mając na uwadze sytuację związaną z epidemią, która dotyka wszystkich bez wyjątku, w tym również naszych urzędów, podjęliśmy wszelkie możliwe działania by uchronić zarówno naszych klientów, jak również pracowników i funkcjonariuszy Krajowej Administracji Skarbowej przed zarażeniem.

Nasze urzędy pracują w taki sposób, aby zapewnić bieżącą obsługę obywatelom, którzy chcą załatwić swoje sprawy w urzędzie. Pracownicy sal obsługi nie kontaktują się osobiście z pozostałymi pracownikami danej jednostki. Została ograniczona ilość klientów jednocześnie obsługiwanych na salach obsługi. Teraz mogą tam przebywać 3 osoby w jednym czasie. Stanowiska do ich obsługi są od siebie oddalone, tak aby zapewnić właściwy dystans. Dodatkowe stanowiska będą uruchamiane tylko w sytuacji większej ilości oczekujących podatników, tak aby wyeliminować ewentualne kolejki oczekujących.

Z uwagi na rosnącą liczbę chorych na Covid -19, by ograniczyć rozprzestrzenianie się tego wirusa, zachęcamy do elektronicznych form załatwiania swoich spraw w urzędach skarbowych. 

Korzystanie z elektronicznych form obsługi Klienta.

Krajowa Administracja Skarbowa (KAS) zachęca do korzystania ze swoich e-usług i kontaktu poprzez e-PUAP i infolinie. Usługi e-Deklaracje i Twój e-PIT, dostępne tylko na podatki.gov.pl, (link otwiera okno w nowym serwisie) pozwalają na sprawne rozliczanie podatków bez wizyty w urzędzie skarbowym. Natomiast w serwisie biznes.gov.pl (link otwiera okno w nowym serwisie) znajdują się opisy elektronicznych usług świadczonych przez urzędy skarbowe, między innymi informacje o tym w jaki sposób, elektronicznie, można złożyć wniosek i uzyskać zaświadczenie o niezaleganiu w podatkach oraz należnościach celnych lub stwierdzające stan zaległości.

Kontakt telefoniczny do Drugiego Urzędu Skarbowego w Zielonej Górze:

  • PIT – nr telefonu 660557805, 660557811
  • VAT – nr telefonu 660557367, 660557804 
  • CIT – nr telefonu 660557815, 660557807
  • spadki/darowizny – nr telefonu 660557817
  • rejestracja podatników – nr telefonu 660557847, 660557797
  • egzekucja administracyjna – nr telefonu 660557771, 660557792
  • rachunkowość podatkowa – nr telefonu  VAT – 660557827,  PIT – 660557832
  • komórka wierzycielska – nr telefonu 660557849, 660557845

Adres e-mail urzędu skarbowego: 2us.zielonagora@mf.gov.pl Informacje podatkowe oraz usługę Twój e-PIT znajdziesz na podatki.gov.pl (link otwiera okno w nowym serwisie)

Wizyta w urzędzie 

W wyjątkowych sytuacjach, w których nie można załatwić sprawy przez e-usługi, od 14 września 2020 r. możliwa jest wizyta w urzędzie skarbowym przez 5 dni w tygodniu:

  • Poniedziałek: 8:00 – 18:00
  • Wtorek – Piątek: 8:00 – 15:00

po umówieniu wizyty w urzędzie skarbowym (link do zakładki, gdzie umówisz termin wizyty)

Prosimy o zachowanie wszelkich środków ostrożności.