«Powrót

Tarcza Antykryzysowa - wsparcie z ZUS

Tarcza Antykryzysowa - wsparcie z ZUS

Tarcza Antykryzysowa - wsparcie z ZUS

Ochrona zatrudnienia oraz zmniejszenie obciążeń i zachowanie płynności finansowej w firmach to główne cele pakietu regulacji, które składają się na Tarczę Antykryzysową. Regulacje te wchodzą w życie 1 kwietnia br. Wśród rozwiązań, które mają zapobiegać skutkom epidemii koronawirusa
w Polsce, jest wsparcie realizowane przez ZUS.

Jakie wsparcie można otrzymać w ZUS?

Wszystkie potrzebne informacje znajdą Państwo na stronie: www.zus.pl (link otwiera nowe okno)

Kontakt telefoniczny z ZUS od 30 marca

Jeśli potrzebują Państwo kontaktu z nami w swoich sprawach, można to zrobić telefonicznie – bez wychodzenia z domu.

Do Państwa dyspozycji są:

  • specjalne nr telefonudostępne w dni robocze (pn.- pt.) w godzinach 7 - 15:
    • nr telefonu 22 290 87 01
      • obsługa w sprawie świadczeń z powodu poddania się kwarantannie lub izolacji
      • obsługa w sprawie zasiłków opiekuńczych na czas opieki nad dzieckiem w związku z zamknięciem żłobka, klubu dziecięcego, przedszkola, szkoły
    • nr telefonu 22 290 87 02; nr telefonu 22 290 87 03
      • obsługa w sprawie wsparcia dla przedsiębiorców
  • ogólnopolska infolinia pod numerem telefonu 22 560 16 00 dostępna w dni robocze (pn.-pt) w godzinach 7-18

Po wybraniu „0"(połączenie z konsultantem Centrum Obsługi Telefonicznej), należy wybrać odpowiedni temat rozmowy:

  • 1 - Pomoc techniczna i obsługa e-ZLA,
  • 2 - Renty i emerytury,
  • 3 – Zasiłki,
  • 4 - Informacje dla ubezpieczonych,
  • 5 - Informacje dla płatników,
  • 7 – Wsparcie dla przedsiębiorców
  • 9 - Zasiłek opiekuńczy i świadczenia z powodu poddania się kwarantannie lub izolacji

 

bip

Informacje o publikacji dokumentu

 
Data utworzenia: 03.04.2020 Data publikacji: 03.04.2020 11:42 Data ostatniej modyfikacji: 19.08.2020 11:33
Autor: ZUS Osoba publikująca: Beata Downar-Zapolska Osoba modyfikująca: Marek Czerkies
Rejestr zmian