Informacja o działalności Lubuskiego Urzędu Skarbowego w Zielonej Górze w tekście łatwym do przeczytania i zrozumienia

Informacja o działalności Lubuskiego Urzędu Skarbowego w Zielonej Górze w tekście łatwym do przeczytania i zrozumienia

Informacja o działalności Lubuskiego Urzędu Skarbowego w Zielonej Górze w tekście łatwym do przeczytania i zrozumienia

Znak informacyjny - na niebieskim tle symbol książki a na jej tle dłoń z kciukiem uniesionym do góry

Siedziba Urzędu znajduje się przy ul. Doktora Pieniężnego 24 w Zielonej Górze.

Urząd jest częścią Krajowej Administracji Skarbowej.

Jeśli chcesz się dowiedzieć więcej o Krajowej Administracji Skarbowej, to możesz przeczytać informację na stronie lubuskie.kas.gov.pl (link otwiera okno w tym samym serwisie)

 Wejscie główne do urzędu - schody

Na czele Urzędu stoi Naczelnik. 

W pracy pomagają mu pracownicy Lubuskiego Urzędu Skarbowego w Zielonej Górze.

W Urzędzie Skarbowym pracuje 49 osób. 

Czym zajmuje się urząd skarbowy?

Wnętrze sali obsługi - wysoka lada, z tyłu okna przesłąonięte żaluzjami typu dzień/noc

 Każdy pracownik ma swoje zadanie. Jedni są odpowiedzialni za obsługę osób przychodzących do urzędu, a inny wyjeżdżają na kontrole do przedsiębiorców.

Wszyscy razem troszczą się o prawidłowe przekazywanie podatków do skarbu państwa.

Znak informacyjny - człowiek siedzący na wózku inwalidzkim

Dostępność architektoniczna

Opis budynku Lubuskiego  Urzędu Skarbowego w Zielonej Górze  znajduje się w zakładce Dostępność architektoniczna (link otwiera nowe okno w tym samym serwisie) Można się dowiedzieć, jak urząd jest przygotowany na spotkanie z osobą niepełnosprawną.

Kontakt z Lubuskim Urzędem Skarbowym w Zielonej Górze

Symbole sposobów komunikowania - słuchwka telefoniczna, koperta, telefon komórkowy

Aby załatwić sprawy w Urzędzie osoby z niepełnosprawnościami mogą:  

  1. napisać pismo/złożyć wniosek na adres: Lubuski Urząd Skarbowy ul. Doktora Pieniężnego 24, 65-054 Zielona Góra
  2. wysłać e-mail na adres:lubuski.us@mf.gov.pl 
  3. wysłać faks na numer:  68 456-09-01
  4. skontaktować się telefonicznie przy pomocy osoby wybranej przez Pana / Panią pod numerem:  660558097
  5. skontaktować się osobiście w siedzibie urzędu w godzinach pracy. 

W kontakcie z naszym urzędem osoba niesłysząca lub słabosłysząca ma prawo do skorzystania z usług tłumacza PJM, SJM, SKOGN. 

Dwie młode kobiety rozmawiają w języku migowym

Więcej informacji można znaleźć na stronie internetowej w zakładce: Dostępność/Informacja dla osób niesłyszących lub słabosłyszących.