«Powrót

Informacja o działalności Urzędu Skarbowego w Gorzowie Wlkp. w tekście łatwym do czytania i zrozumienia

Informacja o działalności Urzędu Skarbowego w Gorzowie Wlkp. w tekście łatwym do czytania i zrozumienia

Informacja o działalności Urzędu Skarbowego w Gorzowie Wlkp. w tekście łatwym do czytania i zrozumienia

Symbol tekstu łatwego do czytania i zrozumienia - na niebieskim tle

Urząd Skarbowy w Gorzowie Wielkopolskim

Siedziba Urzędu znajduje się przy ul. Jagiellończyka. Urząd jest częścią Krajowej Administracji Skarbowej. Jeśli chcesz się dowiedzieć więcej o Krajowej Administracji Skarbowej, to możesz przeczytać informację na stronie lubuskie.kas.gov.pl (link otwiera okno w tym samym serwisie)

Siedziba US Gorzów - wielopiętrowy budynek z czerwonymi elementami elewacji

Na czele Urzędu stoi Naczelnik.  W pracy pomagają mu pracownicy Urzędu Skarbowego w Gorzowie Wielkopolskim. W Urzędzie Skarbowym pracują 204 osoby.  

Czym zajmuje się urząd skarbowy?

Wnętrze urzędu, sala podzielona na stanowiska obsługi, dwie urzędniczki siedzą na swich stanowiskach

 Każdy pracownik ma swoje zadanie. Jedni są odpowiedzialni za obsługę osób przychodzących do urzędu, a inny wyjeżdżają na kontrole do przedsiębiorców. Wszyscy razem troszczą się o prawidłowe przekazywanie podatków do skarbu państwa.

Dostępność architektoniczna

Opis budynku Urzędu Skarbowego w Gorzowie Wielkopolskim znajduje się w zakładce Dostępność architektoniczna (link otwiera nowe okno w tym samym serwisie) Można się dowiedzieć, jak urząd jest przygotowany na spotkanie z osobą niepełnosprawną.

Znak informacyjny niepełnosprawności ruchowej - człowiek na wózku inwalidzkim

Kontakt z Urzędem Skarbowym w  Gorzowie Wielkopolskim

Symbole niepełnosprawności - słuchawka telefoniczna, koperta, telefon komórkowy

Aby załatwić sprawy w Urzędzie osoby z niepełnosprawnościami mogą:  

  1. napisać pismo/złożyć wniosek na adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, ul. Jagiellończyka 10
  2. wysłać e-mail na adres: us.GorzowWielkopolski@mf.gov.pl
  3. wysłać faks na numer:  95 7115-905
  4. skontaktować się telefonicznie przy pomocy osoby wybranej przez Pana / Panią pod numerem:  660 557 226
  5. skontaktować się osobiście w siedzibie urzędu w godzinach pracy. 

W kontakcie z naszym urzędem osoba niesłysząca lub słabosłysząca ma prawo do skorzystania z usług tłumacza PJM, SJM, SKOGN.

Dwie młode kobiety porozumiewają się w języku migowym

 

Rejestr zmian