W kontakcie z Drugim Urzędem Skarbowym w Zielonej Górze korzystaj z elektronicznych form obsługi Klienta
• Zachęcamy do korzystania z elektronicznych form rozliczeń i zdalnego kontaktu z nami.
• W wyjątkowych sprawach, których nie można załatwić elektronicznie, wprowadzamy możliwość wizyty w urzędzie przez 2 dni w tygodniu.
Korzystanie z elektronicznych form obsługi Klienta
Krajowa Administracja Skarbowa (KAS) zachęca do korzystania ze swoich e-usług
i kontaktu poprzez e-PUAP i infolinie.
Usługi e-Deklaracje i Twój e-PIT, dostępne tylko na podatki.gov.pl, pozwalają na sprawne rozliczanie podatków bez wizyty w urzędzie skarbowym.
Natomiast w serwisie biznes.gov.pl znajdują się opisy elektronicznych usług świadczonych przez urzędy skarbowe, między innymi informacje o tym w jaki sposób, elektronicznie, można złożyć wniosek i uzyskać zaświadczenie o niezaleganiu w podatkach oraz należnościach celnych lub stwierdzające stan zaległości.
Kontakt telefoniczny do urzędu skarbowego:
PIT – nr telefonu 660557805, 660557811
VAT – nr telefonu 660557367, 660557804
CIT – nr telefonu 660557815, 660557807
spadki/darowizny – nr telefonu 660557817
rejestracja podatników – nr telefonu 660557847, 660557797
egzekucja administracyjna – nr telefonu 660557771, 660557792
rachunkowość podatkowa – nr telefonu VAT – 660557827, PIT – 660557832
komórka wierzycielska – nr telefonu 660557849, 660557845
Adres e-mail urzędu skarbowego: 2us.zielonagora@mf.gov.pl
Informacje podatkowe oraz usługę Twój e-PIT znajdziesz na podatki.gov.pl
Wizyta w urzędzie
W wyjątkowych sytuacjach, w których nie można załatwić sprawy przez e-usługi,
od 8 maja 2020 r. możliwa będzie wizyta w urzędzie skarbowym przez 2 dni w tygodniu:
• Środa od 9:00 do 15:00
• Piątek od 9:00 do 13:00
W pozostałe dni obsługa Klienta odbywa się w jednostkach KAS poprzez e-Usługi, e-PUAP i telefonicznie.
Prosimy o zachowanie wszelkich środków ostrożności