«Powrót

Najwyższa jakość obsługi klienta to dewiza lubuskiej KAS

Najwyższa jakość obsługi klienta to dewiza lubuskiej KAS

Najwyższa jakość obsługi klienta to dewiza lubuskiej KAS

na białym tle napis: jakość obsługi, którą doceniają klienci

Dyrektor Izby Administracji Skarbowej w Zielonej Górze Tomasz Czuczejko wręczył w imieniu Szefa Krajowej Administracji Skarbowej certyfikat „Jakość obsługi", którą doceniają klienci Drugiego Urzędu Skarbowego w Zielonej Górze. Gratulacje i wyrazy uznania dla pracowników jednostki za ich zaangażowanie w podnoszenie standardu obsługi klientów KAS zostały złożone na ręce Naczelnika Drugiego Urzędu Skarbowego w Zielonej Górze.

Klienci naszego Urzędu docenili kompetencje, uprzejmość, sprawność i komunikatywność pracowników.

Krajowa Administracja Skarbowa w ramach programu „Klient w centrum uwagi KAS" prowadzi systematyczny pomiar satysfakcji i doświadczeń klientów urzędów skarbowych na terenie całego kraju. Badania ankietowe przeznaczone są dla osób, które korzystają z elektronicznej usługi umawiania wizyty w urzędach skarbowych. Głównym celem badań jest stały pomiar satysfakcji klientów oraz obszarów wymagających poprawy. Zebrane w ten sposób wyniki badania i komentarze podatników są wykorzystywane do projektowania nowych rozwiązań i polepszania obsługi klientów.

Certyfikat "Jakości obsługi" (link otwiera nowe okno w tym samym serwisie).