Rejestry i archiwa

    Rejestry i archiwa

    Rejestry i archiwa

    Urząd Skarbowy w Słubicach prowadzi:

    • ewidencja podatników i płatników - prowadzona w systemie informatycznym Poltax,
    • rejestr zaświadczeń,
    • pocztowa książka nadawcza,
    • rejestry pism i spraw,
    • Biblioteka Akt.

    Zasady prowadzenia przez Urząd Skarbowy rejestrów, ewidencji i archiwum regulują poniższe przepisy:

    • Zarządzenia Nr 1 Ministra Finansów z dnia 7 stycznia 2015 r. w sprawie wprowadzenia jednolitego rzeczowego wykazu akt w izbach skarbowych i urzędach skarbowych,
    • Zarządzenie Nr 37/2012 Ministra Finansów z dnia 14 sierpnia 2012 r. w sprawie postępowania w przypadku zaskarżenia do sądu administracyjnego decyzji, postanowienia lub innego aktu albo czynności z zakresu administracji publicznej oraz rejestrów prowadzonych w tych sprawach,
    • Ustawa z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. Z 2009 r. nr 152, poz.1223 z późn. zm.).
    bip

    Informacje o publikacji dokumentu

     
    Data utworzenia: 04.11.2014 Data publikacji: 04.11.2014 09:23 Data ostatniej modyfikacji: 02.11.2017 13:53
    Autor: Naczelnik Urzędu Skarbowego w Słubicach Osoba publikująca: Grzegorz Hrakało-Horawski Osoba modyfikująca: Izabela Dobija-Larweczka