W kontakcie z Pierwszym Urzędem Skarbowym w Zielonej Górze korzystaj z elektronicznych form obsługi Klienta
• Zachęcamy do korzystania z elektronicznych form rozliczeń i zdalnego kontaktu z nami.
• W wyjątkowych sprawach, których nie można załatwić elektronicznie, wprowadzamy możliwość wizyty w urzędzie przez 2 dni w tygodniu.
Korzystanie z elektronicznych form obsługi Klienta
Krajowa Administracja Skarbowa (KAS) zachęca do korzystania ze swoich e-usług
i kontaktu poprzez e-PUAP i infolinie.
Usługi e-Deklaracje i Twój e-PIT, dostępne tylko na podatki.gov.pl, pozwalają na sprawne rozliczanie podatków bez wizyty w urzędzie skarbowym.
Natomiast w serwisie biznes.gov.pl znajdują się opisy elektronicznych usług świadczonych przez urzędy skarbowe, między innymi informacje o tym w jaki sposób, elektronicznie, można złożyć wniosek i uzyskać zaświadczenie o niezaleganiu
w podatkach oraz należnościach celnych lub stwierdzające stan zaległości.
Kontakt telefoniczny do urzędu skarbowego:
PIT – nr telefonu: 660557750
VAT – nr telefonu; 660557732,
CIT – nr telefonu: 660557723
podatek akcyzowy – nr telefonu: 660557677
spadki/darowizny – nr telefonu 660557726, 660557750, 660557715
rejestracja podatników – nr telefonu; 660557747
egzekucja administracyjna – nr telefonu: 660557680, 660557683, , 660557684
rachunkowość podatkowa – nr telefonu: 660557696, 660557705, 660557700
komórka wierzycielska – nr telefonu: 660557709, 660557714,660557711, 660557710
zaświadczenia o niezaleganie I Urząd Skarbowy – nr telefonu; 660557745
zaświadczenie o niezaleganiu II Urząd Skarbowy– nr telefonu; 660557798
zaświadczenia o dochodach I Urząd Skarbowy– nr telefonu; 660557737
zaświadczenia o dochodach II Urząd Skarbowy – nr telefonu; 660557802
Adres e-mail urzędu skarbowego: 1us.ZielonaGora@mf.gov.pl
Informacje podatkowe oraz usługę Twój e-PIT znajdziesz na podatki.gov.pl
Wizyta w urzędzie
W wyjątkowych sytuacjach, w których nie można załatwić sprawy przez e-usługi,
od 8 maja 2020 r. możliwa będzie wizyta w urzędzie skarbowym przez 2 dni w tygodniu:
• Środa od 9:00 do 15:00
• Piątek od 9:00 do 13:00
W pozostałe dni obsługa Klienta odbywa się w jednostkach KAS poprzez e-Usługi, e-PUAP i telefonicznie.
Prosimy o zachowanie wszelkich środków ostrożności