«Powrót

Informacja o działalności Urzędu Skarbowego w Sulęcinie w tekście łatwym do czytania i zrozumienia

Informacja o działalności Urzędu Skarbowego w Sulęcinie w tekście łatwym do czytania i zrozumienia

Informacja o działalności Urzędu Skarbowego w Sulęcinie w tekście łatwym do czytania i zrozumienia

 Na niebieskim tle symbol człowieka czytającego książkę, kciuk uniesiony w górę na tle ksiązki

Przeczytane przez Radosława Kiliana - eksperta Praktycznej Dostępności IMAGO.

Urząd Skarbowy w Sulęcinie 

Siedziba Urzędu znajduje się przy ul. Daszyńskiego 47 w Sulęcinie. 

Urząd jest częścią Krajowej Administracji Skarbowej. Jeśli chcesz się dowiedzieć więcej o Krajowej Administracji Skarbowej, to możesz przeczytać informację na stronie lubuskie.kas.gov.pl (link otwiera okno w tym samym serwisie).

Siedziba urzędu, budynek jednopiętrowy, widok na wejście główne

Na czele Urzędu stoi Naczelnik.

W pracy pomagają mu pracownicy Urzędu Skarbowego w Sulęcinie.

W Urzędzie Skarbowym pracuje 27 osób.

Czym zajmuje się urząd skarbowy?

Każdy pracownik ma swoje zadanie.

Jedni są odpowiedzialni za obsługę osób przychodzących do urzędu, a inny wyjeżdżają na kontrole do przedsiębiorców.

Wszyscy razem troszczą się o prawidłowe przekazywanie podatków do skarbu państwa.

Dostępność architektoniczna

Symbol niepełnosprawności - na niebieskim tle rysunek człowieka na wózku

Opis budynku Urzędu Skarbowego w Sulęcinie znajduje się w zakładce Dostępność architektoniczna (link otwiera nowe okno w tym samym serwisie).

Można się dowiedzieć, jak urząd jest przygotowany na spotkanie z osobą niepełnosprawną.

Kontakt z Urzędem Skarbowym w Sulęcinie

Symbole sposobów komunikacji: słuchawka telefoniczna, list, e-mail, telefon komórkowy, dymek

Aby załatwić sprawy w Urzędzie osoby z niepełnosprawnościami mogą:  

  1. napisać pismo lub złożyć wniosek na adres: ul. Daszyńskiego 47, 69-200 Sulęcin
  2. wysłać pismo / złożyć wniosek przez platformę e-Puap na skrytkę: /k27ohjn97e/skrytka
  3. wysłać e-mail na adres: us.sulecin@mf.gov.pl
  4. wysłać faks na numer: 95 755 2224
  5. zadzwonić przy pomocy osoby wybranej przez Pana / Panią pod numerem: 660 558 040 lub 660 558 059
  6. przyjść do urzędu w godzinach pracy. 

W kontakcie z naszym urzędem osoba niesłysząca lub słabo słysząca może skorzystać z pomocy tłumacza PJM, SJM, SKOGN oraz pętli indukcyjnej.

Dwie uśmiechnięte dziewczyny porozumiewają się ze sobą w języku migowym

Więcej informacji można znaleźć na stronie internetowej w zakładce: Dostępność/Informacja dla osób niesłyszących lub słabosłyszących - link otwiera okno w tym samym serwisie

Rejestr zmian