- Zachęcamy do korzystania z elektronicznych form rozliczeń i zdalnego kontaktu z nami.
- W wyjątkowych sprawach, których nie można załatwić elektronicznie, wprowadzamy możliwość wizyty w urzędzie przez 3 dni w tygodniu.
Korzystanie z elektronicznych form obsługi Klienta
Krajowa Administracja Skarbowa (KAS) zachęca do korzystania ze swoich e-usług
i kontaktu poprzez e-PUAP i infolinie.
Usługi e-Deklaracje i Twój e-PIT, dostępne tylko na podatki.gov.pl, pozwalają na sprawne rozliczanie podatków bez wizyty w urzędzie skarbowym.
Natomiast w serwisie biznes.gov.plznajdują się opisy elektronicznych usług świadczonych przez urzędy skarbowe, między innymi informacje o tym w jaki sposób, elektronicznie, można złożyć wniosek i uzyskać zaświadczenie o niezaleganiu
w podatkach oraz należnościach celnych lub stwierdzające stan zaległości.
Kontakt telefoniczny do urzędu skarbowego:
PIT – nr telefonu -660-557-890, 660-557-878
VAT – nr telefonu 660-557-889, 660-557-903
CIT – nr telefonu -660-557-861,
podatek akcyzowy – nr telefonu 660-557-677,
spadki/darowizny – nr telefonu 660-557-909, 660-557-920,
rejestracja podatników – nr telefonu 660-557-886, 660-557-918,
egzekucja administracyjna – nr telefonu 660-557-881, 660-557-910, 660-557-869,
rachunkowość podatkowa – nr telefonu 660-557-894, 660-557-892, 660-557-924, 660-557-866
komórka wierzycielska – nr telefonu 660-557-916, 660-557-883, 660-557-875
Adres e-mail urzędu skarbowego: us.zagan@mf.gov.pl
Informacje podatkowe oraz usługę Twój e-PIT znajdziesz na podatki.gov.pl (link otwiera okno w nowym serwisie)
Wizyta w urzędzie
W wyjątkowych sytuacjach, w których nie można załatwić sprawy przez e-usługi,
możliwa jest wizyta w urzędzie skarbowym przez 3 dni w tygodniu:
- Poniedziałek od 12:00 do 18:00
- Środa od 9:00 do 15:00
- Piątek od 9:00 do 13:00
W pozostałe dni obsługa Klienta odbywa się w jednostkach KAS poprzez e-Usługi, e-PUAP i telefonicznie.
Prosimy o zachowanie wszelkich środków ostrożności