Specjalista do spraw planowania i kontroli finansowej - ogłoszenie numer 26105


24.04.2018 08:07

Źródło: Izba Administracji Skarbowej w Zielonej Górze

Status: Zakończony

Typ pracy: Służba cywilna

Informacje szczegółowe


Numer: Ogłoszenie numer 26105
Tytuł: Specjalista do spraw planowania i kontroli finansowej - ogłoszenie numer 26105
Data publikacji: 24.04.2018 08:07
Termin składania ofert: 10.05.2018 23:59

Opis

Ogłoszenie numer 26105
Data ukazania się ogłoszenia:  24 kwietnia 2018r.
Izba Administracji Skarbowej w Zielonej Górze
Dyrektor
poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:

specjalisty
do spraw  planowania i kontroli finansowej
w  Dział Planowania i Kontroli Finansowej
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
Izba Administracji Skarbowej
ul. Generała Władysława Sikorskiego 2
65-454 Zielona Góra
Miejsce wykonywania pracy:
Izba Administracji Skarbowej
ul. Generała Władysława Sikorskiego 2
65-454 Zielona Góra
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
• Kontrolowanie pod względem formalnym i rachunkowym dokumentów księgowych w celu prawidłowego ujęcia ich w księgach rachunkowych oraz zapewnienia zgodności z  ustawą o rachunkowości oraz obowiązującą Polityką Rachunkowości,
• Sporządzane informacji i sprawozdań z zakresu zadań realizowanych na stanowisku pracy w celu dostarczenia aktualnej i rzetelni informacji o sytuacji majątkowej i finansowej jednostki pracownikom innych stanowisk pracy Izby Administracji Skarbowej,
• Wykonywanie zadania wierzyciela w zakresie należności Izby Administracji Skarbowej oraz wykonywanie wyroków w zakresie zasądzonych kosztów postepowania sądowego w celu dochodzenia należności Izby Administracji Skarbowej,
• Przed dokonaniem płatności sprawdzenie zabezpieczenia środków na wydatki w planie finansowym Izby Administracji Skarbowej w celu niedopuszczenia do naruszenia dyscypliny finansów publicznych.
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
• wykonywanie czynności typowej pracy biurowej za pomocą komputerów oraz urządzeń biurowych,
• zagrożenie korupcją,
miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
• praca przy komputerze,
• bariery architektoniczne - brak wind i podjazdów.
Wymagania niezbędne:
• wykształcenie: wyższe
• pozostałe wymagania niezbędne:

• znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych; ustawy o rachunkowości; Rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych; Rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie sposobu prowadzenia gospodarki finansowej jednostek budżetowych i samorządowych zakładów budżetowych,
• bardzo dobra znajomość obsługi oprogramowania MS Office w zakresie programów EXCEL i WORD,
• wysoki poziom umiejętności analitycznych,
• bardzo dobra organizacja pracy,
• umiejętność pracy w zespole,
• sumienność, dokładność, rzetelność
Wymagania dodatkowe:
• wykształcenie wyższe administracyjne, ekonomiczne lub prawnicze albo inne uzupełnione studiami podyplomowymi z zakresu prawa lub ekonomii,
• znajomość obsługi programu SFINKS, ESZD,
• min. 1 rok doświadczenia zawodowego w rachunkowości
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
• życiorys i list motywacyjny
• oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
• oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
• oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
• kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
• kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
• kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,

Termin składania dokumentów:
10 maja 2018r.
Miejsce składania dokumentów:
Izba Administracji Skarbowej
ul. Generała Władysława Sikorskiego 2
65-454 Zielona Góra
Inne informacje:
W ofercie należy podać dane kontaktowe, adres do korespondencji, adres e-mail, nr telefonu.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne .Nasz urząd jest pracodawcą równych szans
i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną
czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Kandydaci zakwalifikowani, którzy spełnią wymagania formalne zostaną powiadomieni o terminie testu e-mailem lub telefonicznie. Wszystkie oświadczenia powinny zawierać odpowiednią treść, datę oraz własnoręczny i czytelny podpis (wzory oświadczeń, które kandydaci mogą wykorzystać zamieszczone są na stronie BIP Izby www.lubuskie.kas.gov.pl w zakładce „Ogłoszenia o pracy"). List motywacyjny powinien być czytelnie i własnoręcznie podpisany. Oferty dostarczone po terminie (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane. Po upływie 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z kandydatem wyłonionym podczas naboru, oferty nie spełniające wymagań formalnych oraz wszystkie pozostałe oferty, z wyjątkiem oferty wybranego kandydata zostaną komisyjnie zniszczone. Testy rekrutacyjne oraz rozmowy kwalifikacyjne odbędą się w siedzibie Izby Administracji Skarbowej w Zielonej Górze.  Kandydat wybrany na dane stanowisko pracy, przed podjęciem  zatrudnienie w Izbie Administracji Skarbowej w Zielonej Górze będzie obowiązany do złożenia oświadczenia wynikającego
z art. 144 ustawy  z dnia 16 listopada 2016r. o Krajowej Administracji Skarbowej ( dotyczy osób urodzonych przed dniem 1 sierpnia 1972r.). Dodatkowe informacje można uzyskać po nr tel. 660 557 177.

Oświadczenie kandydata (plik odt 12Kb)

Informacje o publikacji dokumentu bip


Data utworzenia: 24.04.2018

Autor: Edyta Grochowska

Data publikacji: 24.04.2018 08:07

Osoba publikująca: Edyta Grochowska

Data ostatniej modyfikacji: 25.05.2018 13:46

Osoba modyfikująca: Edyta Grochowska

Rejestr zmian