Ogłoszenie o naborze numer: 68107 na stanowisko samodzielnego referenta do egzekucji administracyjnej w Referacie Egzekucji Administracyjnej w Urzędzie Skarbowym w Krośnie Odrzańskim - zastępstwo


03.09.2020 13:49

Źródło: Izba Administracji Skarbowej w Zielonej Górze

Status: Trwa (upłynął termin)

Typ pracy: Służba cywilna

Informacje szczegółowe


Numer: Ogłoszenie o naborze numer: 68107- zastępstwo
Tytuł: Ogłoszenie o naborze numer: 68107 na stanowisko samodzielnego referenta do egzekucji administracyjnej w Referacie Egzekucji Administracyjnej w Urzędzie Skarbowym w Krośnie Odrzańskim - zastępstwo
Data publikacji: 03.09.2020 13:49
Termin składania ofert: 13.09.2020 23:59

Opis

Izba Administracji Skarbowej w Zielonej Górze
Ogłoszenie  o naborze numer: 68107
Data ukazania się ogłoszenia: 03.09.2020r.
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1
Nabór w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej.
Dyrektor poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko samodzielnego referenta do egzekucji administracyjnej w Referacie Egzekucji Administracyjnej w Urzędzie Skarbowym w Krośnie Odrzańskim
Miejsce wykonywania pracy:

Urząd Skarbowy w Krośnie Odrzańskim
ul. Słubicka 3
66-600 Krosno Odrzańskie

Adres urzędu:
Izba Administracji Skarbowej
ul. Generała Władysława Sikorskiego 2
65-454 Zielona Góra

WARUNKI  PRACY:
1. wykonywanie czynności typowej pracy biurowej za pomocą komputerów oraz urządzeń biurowych,
2. zagrożenie korupcją,
3. praca przy komputerze.

ZAKRES  ZADAŃ:
1. stosowanie środków egzekucyjnych przewidzianych ustawą o postępowaniu egzekucyjnym
w administracji z wyłączeniem egzekucji z pieniądza,
2. przygotowywanie pism do stron postępowania i instytucji w związku z prowadzonym postępowaniem egzekucyjnym i zabezpieczającym,
3. wprowadzanie do programu komputerowego danych z tytułów wykonawczych,
4. analizowanie i przekazywanie w ramach urzędu informacje w sprawach podatkowych
i finansowych,
5. przeprowadzanie kontroli dłużników zajętych wierzytelności,
6. rozliczanie wpływów z konta depozytowego i przypisywanie do spraw w EgaPoltax.

WYMAGANIA  NIEZBĘDNE:
1. wykształcenie: średnie
2. znajomość przepisów z zakresu egzekucji administracyjnej,
3. umiejętność interpretacji przepisów prawnych,
4. wnikliwość i rzetelność,
5. umiejętność racjonalnej organizacji pracy własnej,
6. umiejętność obsługi aplikacji biurowych (edytory tekstu, arkusze kalkulacyjne)
7. doświadczenie powyżej 6 miesięcy w administracji lub pracy biurowej
8. posiadanie obywatelstwa polskiego,
9. korzystanie w pełni z praw publicznych,
10.  nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.

WYMAGANIA  DODATKOWE:
1. umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów,
2. umiejętność pracy pod presją czasu,
3. odporność na stres.

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE:
1. CV i list motywacyjny
2. kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
3. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w załączonych dokumentach – jeśli w zakresie tych danych są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO oraz wykraczających poza zakres art. 22(1) §1 kp,
4. Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
5. Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
6. Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
7. kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy,

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW:
• Dokumenty należy złożyć do: 13.09.2020r.
Decyduje data stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu.
Z dopiskiem na kopercie: OFERTA PRACY NR: 68107
• Miejsce składania dokumentów:
Izba Administracji Skarbowej
ul. Generała Władysława Sikorskiego 2
65-454 Zielona Góra
kancelaria - ul. Generała Władysława Sikorskiego 2, 65-454 Zielona Góra, pokój nr  1
Oferty można składać również w formie elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, zgodnie z ustawą o podpisie elektronicznym albo w postaci elektronicznej opatrzone podpisem potwierdzonym profilem zaufanym ePUAP: ePUAP - > KATALOG SPRAW -> Praca i zatrudnienie -> Nabór pracownika -> Pokaż wszystkie urzędy lub instytucje udostępniające tę usługę -> Wybór urzędu -> wybrać Izbę Administracji Skarbowej w Zielonej Górze-> Załatw sprawę.
Dane osobowe - KLAUZULA  INFORMACYJNA:
Klauzula informacyjna Izby Administracji Skarbowej w Zielonej Górze:
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i  Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz  uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
1) Administrator danych i kontakt do niego: Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Izby Administracji Skarbowej w Zielonej Górze z siedzibą przy ul. Sikorskiego 2, 65-454 (nr tel. 68 4560700, adres e-mail: ias.zielonagora@mf.gov.pl).
2) Kontakt do inspektora ochrony danych: nr telefonu: 512141979, adres e-mail: IOD.ZielonaGora@mf.gov.pl
3) Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej, realizacja stosunku pracy oraz archiwizacja dokumentów.
4) Informacje o odbiorcach danych: Izba Administracji Skarbowej w Zielonej Górze ul. Sikorskiego 2, 65-454 Zielona Góra.
5) Okres przetwarzania danych:
- w przypadku naboru: czas niezbędny do jego przeprowadzenia (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru innego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji;
- w przypadku zawarcia umowy o pracę: okres zatrudnienia a następnie czas wynikający z przepisów o archiwizacji.
6) Uprawnienia:
1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
4. prawo do usunięcia danych osobowych
           - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
7) Podstawa prawna przetwarzania danych:
1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
2. art. 22(1) Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 22(1) Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej m.in. imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia do służby cywilnej, jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
          Podanie innych danych wykraczających poza zakres wynikający z art. 22(1) § 1 kp oraz art. 9 ust. 1 RODO jest dobrowolne i będzie przetwarzane na podstawie wyrażonej zgody, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
8) Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.

INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Kandydaci zakwalifikowani, którzy spełnią wymagania formalne zostaną powiadomieni (e-mailem lub telefonicznie) o terminie dalszego etapu naboru.
Wszystkie oświadczenia powinny zawierać odpowiednią treść, datę oraz własnoręczny i czytelny podpis (wzory oświadczeń, które kandydaci mogą wykorzystać zamieszczone są na stronie BIP Izby – https://www.lubuskie.kas.gov.pl/izba-administracji-skarbowej-w-zielonej-gorze/ogloszenia/nabor/wzory-oswiadczen. List motywacyjny powinien być czytelnie i własnoręcznie podpisany.
Oferty dostarczone po terminie (decyduje data stempla pocztowego, wpływu) nie będą rozpatrywane. Po upływie 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z kandydatem wyłonionym podczas naboru, oferty nie spełniające wymagań formalnych oraz wszystkie pozostałe oferty, z wyjątkiem oferty wybranego kandydata zostaną komisyjnie zniszczone.

Nabór odbędzie się w siedzibie Izby Administracji Skarbowej w Zielonej Górze.

Dodatkowe informacje w sprawie naboru można uzyskać po nr tel. 660557 170
Kandydat wybrany na dane stanowisko pracy, przed podjęciem zatrudnienia w Izbie Administracji Skarbowej w Zielonej Górze będzie obowiązany do złożenia oświadczeń wynikających z:
- art. 4 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ograniczeniu prowadzenia działalności gospodarczej przez osoby pełniące funkcje publiczne,
- z art. 144 ustawy z dnia 16 listopada 2016 r. o Krajowej Administracji Skarbowej (dotyczy osób urodzonych przed dniem 1 sierpnia 1972 r.).

Oświadczenie kandydata (plik doc. 15Kb)

Informacje o publikacji dokumentu bip


Data utworzenia: 03.09.2020

Autor: Aneta Dłużniewska (Dział Kadr)

Data publikacji: 03.09.2020 13:49

Osoba publikująca: Aneta Dłużniewska

Data ostatniej modyfikacji: 03.09.2020 14:26

Osoba modyfikująca: Aneta Dłużniewska

Rejestr zmian