Telefony

    Telefony

    Telefony

    Baner z napisem Inforlinia KAS

    Infolinia Krajowej Administracji Skarbowej (KAS):

    • 22 330 03 30 – z telefonów komórkowych
    • 801 055 055 – z telefonów stacjonarnych
    • +48 22 330 03 30 – z telefonów z zagranicy

    Dowiedz się więcej o Infolinii Krajowej Administracji Skarbowej, wejdź na stronę https://www.podatki.gov.pl/skontaktuj-sie-z-nami/emcek-telefon-do-konsultanta-krajowej-administracji-skarbowej/#KIS

    Obsługa telefoniczna klientów

    • Poniedziałek:                   8:00 – 18:00
    • Wtorek – Piątek:              8:00 – 15:00

    Infolinię obsługują pracownicy Krajowej Administracji Skarbowej w języku polskim.

    Po połączeniu usłyszysz komunikat powitalny.

    Wybierz cyfrę 1, jeśli chcesz połączyć się z infolinią obsługiwaną przez pracowników urzędów skarbowych. Następnie, aby wybrać odpowiednią kategorię sprawy, naciśnij odpowiednią cyfrę na klawiaturze numerycznej telefonu:

    • Podatek dochodowy od osób fizycznych PIT - wybierz 1
    • Podatek od czynności cywilnoprawnych PCC - wybierz 2
    • Spadki i darowizny - wybierz 3
    • Podatek od towarów i usług VAT, i kasy fiskalne - wybierz 4
    • Podatek dochodowy od osób prawnych - wybierz 5
    • Podatek akcyzowy - wybierz 6
    • Rejestracja podatkowa NIP, VAT, ZAP-3, rachunek bankowy - wybierz 7
    • Umówienie wizyty w urzędzie - wybierz 8

    Na infolinii uzyskasz ogólną informację podatkową – bez potwierdzania tożsamości. Pracownicy infolinii obsługiwanej przez pracowników urzędów skarbowych udzielają indywidualnej informacji podatkowej, po potwierdzeniu tożsamości kodem telePIN nadanym w e-Urzędzie Skarbowym.
    *Koszt połączenia jest liczony jak za połączenie lokalne lub według taryfy operatora.

    Egzekucja podatkowa

    Numery telefonów wyłącznie w sprawach postępowań egzekucyjnych prowadzonych przez Naczelnika Urzędu Skarbowego w Krośnie Odrzańskim –  660 557 414; 660 557 416.

    TelePIN w e-Urzędzie Skarbowym

    Chcesz otrzymać indywidualną informację podatkową? Udzielimy Ci jej na infolinii KAS obsługiwanej przez pracowników urzędów skarbowych po potwierdzeniu tożsamości kodem telePIN.

    Pamiętaj! Kod telePIN podajesz tylko w sytuacji, gdy to Ty nawiązujesz kontakt z infolinią KAS lub pracownikiem urzędu skarbowego.

    Baner Jak ustawi swój TelePIN? Napis: Zaloguj się do e-Urzędu Skarbowego, Przejdź do sekcji "ustawienia", Wybierz opcję: Infolinia Krajowej Administracji Skarbowej, Kliknij Ustaw TelePIN. Telepin możesz zmienić lub usunąć w każdym momencie. Pamiętaj, aby nie udostępniać swojego telePINu innym osobom.

    Dowiedz się więcej na temat usługi e-Urzędu Skarbowego – telePIN, wejdź na stronę https://www.podatki.gov.pl/e-urzad-skarbowy/druga-edycja-telepin/.

    Baner z napisem Krajowa Informacja SkarbowaKonsultanci Krajowej Informacji Skarbowej (KIS) są do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 18:00

     

     

    Wybierz cyfrę 2, jeśli chcesz połączyć się z infolinią obsługiwaną przez pracowników Krajowej Informacji Skarbowej (KIS).
    Na infolinii KIS uzyskasz ogólną informację podatkowo-celną – bez potwierdzania tożsamości. Pracownicy infolinii KIS nie udzielają indywidualnej informacji podatkowej.

    Krajowa Administracja Skarbowa (KAS) zachęca do korzystania z e-usług.

    Baner z logo e-Urząd Skarbowye-Urząd Skarbowy umożliwia załatwienie wielu spraw podatkowych online - bez wychodzenia z domu, na dowolnym urządzeniu, 24/7.

    Serwis dostępny jest po zalogowaniu na stronę https://www.podatki.gov.pl/e-urzad-skarbowy/.

    bip

    Informacje o publikacji dokumentu

     
    Data utworzenia: 29.10.2014 Data publikacji: 29.10.2014 11:13 Data ostatniej modyfikacji: 30.09.2024 20:18
    Autor: Iwona Soliwoda Osoba publikująca: Grzegorz Hrakało-Horawski Osoba modyfikująca: Karolina Wołotowska
    Rejestr zmian