«Powrót

W kontakcie z Lubuskim Urzędem Skarbowym w Zielonej Górze korzystaj z elektronicznych form obsługi Klienta - aktualizacja 27.05.

W kontakcie z Lubuskim Urzędem Skarbowym w Zielonej Górze korzystaj z elektronicznych form obsługi Klienta - aktualizacja 27.05.

W kontakcie z Lubuskim Urzędem Skarbowym w Zielonej Górze korzystaj z elektronicznych form obsługi Klienta - aktualizacja 27.05.

Na beżowym tle trzy duże, błękitne ikony symbolizujące słuchawkę telefoniczną, kulę ziemską i kopertę z listem. Całość otoczona białym paskiem z kilkoma ikonami.
  • Zachęcamy do korzystania z elektronicznych form rozliczeń i zdalnego kontaktu z nami.
  • W wyjątkowych sprawach, których nie można załatwić elektronicznie, wprowadzamy możliwość wizyty w urzędzie przez 3 dni w tygodniu.

Korzystanie z elektronicznych form obsługi Klienta

Krajowa Administracja Skarbowa (KAS) zachęca do korzystania ze swoich e-usług i kontaktu poprzez e-PUAP i infolinie.

Usługi e-Deklaracje i Twój e-PIT, dostępne tylko na podatki.gov.pl, pozwalają na sprawne rozliczanie podatków bez wizyty w urzędzie skarbowym.

Natomiast w serwisie biznes.gov.pl znajdują się opisy elektronicznych usług świadczonych przez urzędy skarbowe, między innymi informacje o tym w jaki sposób, elektronicznie, można złożyć wniosek i uzyskać zaświadczenie o niezaleganiu w podatkach oraz należnościach celnych lub stwierdzające stan zaległości.

Kontakt telefoniczny do urzędu skarbowego:

  • PIT 4R – nr telefonu 660 558 132
  • VAT – nr telefonu 660 558 125
  • CIT – nr telefonu 660 558 115
  • zaświadczenie o niezaleganiu – nr telefonu 660 558 143
  • rejestracja podatników – nr telefonu 660 558 118
  • egzekucja administracyjna – nr telefonu 660 558 111
  • rachunkowość podatkowa – nr telefonu 660 558 112
  • komórka wierzycielska – nr telefonu 660 558 135


Adres e-mail urzędu skarbowego: lubuski.us@mf.gov.pl
Informacje podatkowe oraz usługę Twój e-PIT znajdziesz na podatki.gov.pl
Wizyta w urzędzie
W wyjątkowych sytuacjach, w których nie można załatwić sprawy przez e-usługi,
możliwa jest wizyta w urzędzie skarbowym (Centrum Obsługi Podatnika) przez 3 dni w tygodniu:

  • Poniedziałek od 12:00 do 18:00
  • Środa od 9:00 do 15:00
  • Piątek od 9:00 do 13:00

W pozostałe dni obsługa Klienta odbywa się w jednostkach KAS poprzez e-Usługi, e-PUAP i telefonicznie.
Prosimy o zachowanie wszelkich środków ostrożności

bip

Informacje o publikacji dokumentu

 
Data utworzenia: 28.05.2020 Data publikacji: 28.05.2020 09:29 Data ostatniej modyfikacji: 18.09.2020 14:25
Autor: Natalia Łajdych Osoba publikująca: Natalia Łajdych Osoba modyfikująca: Marek Czerkies
Rejestr zmian